"Sokaktaki insan için adaleti düşünemiyorsanız adliyede avukat olmanızın, merhamet duymuyorsanız doktor olmanızın,insana değer vermiyorsanız öğretmen olmanızın bir anlamı yok.Komşunun yanından selamsız geçiyorsanız,akşam sofradan eline sağlık demeden kalkıyorsanız,markette sırasını kaptıran birinin hakkını gözetemiyorsanız diplomalarınızın hiçbir önemi yok"..