Bu halkı gerçekten anlayamıyorum. Seçil Erzan'ı yaptığı suçlardan dolayı haklı olarak kötülüyorsunuz, ama sonunda aynı onun karakterine bürünüyorsunuz. 3T Taner'in kötü davranışlarından dolayı onu kötülüyorsunuz, ama yeni nesil olarak onun gibi beter yaşamaya başlıyorsunuz. Halk olarak savunmanızı dinliyorum. Ama insanı sinirden çileden çıkarıyorsunuz. Böyle saçmalıklar "Çağ değişti kardeşim çağa ayak uydurmamız lazım" şeklinde komedi bir savunmayla kurtarılabilir mi sanıyorsunuz? Sizin olması gereken ahlaka sapladığınız kaçıncı hançer bu? Bu ahlaka ihanet niye?