Hepimiz kitap seviyoruz. İstatistik sayıları için kişileri takip edip sonra çıkma huyunuz hiç hoş değildir. Benim için nicelik değil, nitelik önemlidir. Bu sebeple kendini düşündüğü kadar karşısındakini de düşünmeli insan. O sebeple takip edip çıkacak arkadaş düşüncesi içindekiler, "kendime ve sizlere güzel alıntılar paylaştığım" hesabımdan uzak durması temennim.
Sabırla okuduğunuz ve anlayışınız için herkese teşekkür ederim.
Kitapla, huzurla sevgiyle kalın...