42abdullah35

42abdullah35
@42abdullah35
Öğretmen
İzmir
Konya
85 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
Yedeğimde hep bir şiir olmalı Yuvasında ilk kez uçan serçe gibi telaşlı, Şafakta kuzulamış karaca gibi baygın, Ulaşınca çılgınlığa kırılan dallarda ömrün ............... Yine daldım da kendi düşüme Hasretin kanayışı bitermiş sandım... Beni şiirler bağışlasın. Nihat Behram
Şiir
Reklam
Bütün iyi kitapların sonunda Bütün gündüzlerin, Bütün gecelerin sonunda Meltemi senden esen Soluğu sende olan, Yeni bir başlangıç vardır... E. Cansever
Şiir
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah'a. Cahit Zarifoğlu.
Düşünce
Hangi türküye uzansam Suskunum sana. Ağıt ağıt, Özlem özlem suskun. Tut ki vurulmuşum ! -Adnan Yücel.
Şiir
Sevmek,ey yâr geçmiş zamana sığar mı ? Gökyüzünün hiç dünde kalmışlığı var mı ? Yağmur hiç eski yağar mı ? Nehir,yatağında uyuyakalır mı ?” ~Senai Demirci Bir ömür kadar derin iz bırakır,hissedilerek yaşanılan her ân
Şiir
Reklam