42abdullah35

42abdullah35
@42abdullah35
Öğretmen
İzmir
Konya
85 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
"Şiir kadar güzel bir kadını makyajlı kelimelerle kandıramazsın." * Sıcak Ayaz, Serkan Özel
Duygu/Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kadınlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanır''  yalanına hala inanıyor musunuz ? Bir kadın üzülünce güler,yarasını saklar. Sinirlenince güler ki sinirleri bozuktur. Şaşrınca güler, bir daha kimseye güvenmeyeceği kanısına varmıştır. Heyecanlanınca güler çünkü sezgileri güçlüdür, mutlu olacağını bilir. Kadınlar gerçek anlamda sadece mutlu olunca ağlar.Her yaşın ayrı bir güzelliği vardır elbet ama bir kadının en güzel yaşı, MUTLULUKTAN GÖZLERİNDEN ÇENESİNE DOĞRU SÜZÜLEN YAŞTIR.. Anlayana
Duygu/Düşünce
" Çay gibi olmalı insan Havayı değilde Yüreğini ısıtmalı insanın... Çay gibi demlenmeli insan Sözleri dilde değil Yürekte olmalı insanın... Çay gibi mütevazi olmalı insan Onun kıymetini gören değil İçen ve hisseden bilmeli........"" Hüznü_Ebruli
Duygu/Düşünce
"Çok sevmenin bedeli, bir daha sevememektir." (Fyodor Mihayloviç DOSTOYEVSKI)
İnsan ve Hayat
"Orhan Seyfi Orhan: 23 Ekim 1890 İstanbul doğumludur. Başarılı şair daha önce memurluk, gazetecilik ve öğretmenlik de yapmıştır. Şiirlerinde genellikle kişisel konuları işlemiş, duru ve sade bir Türkçe kullanmaya özen göstermiştir. 22 Ağustos 1972’de İstanbul’da hayatını kaybetmiştir. VEDA Hani, o bırakıp giderken seni  Bu öksüz tavrını takmayacaktın?  Alnına koyarken veda busemi,  Yüzüme bu türlü bakmayacaktın?  Hani, ey gözlerim bu son vedâda,  Yolunu kaybeden yolcunun dağda,  Birini çağırmak için imdada  Yaktığı ateşi yakmayacaktın? Gelse de en acı sözler dilime,  Uçacak sanırım birkaç kelime... Bir alev halinde düştün elime, Hani, ey gözyaşım akmayacaktın? (Orhan Seyfi Orhan) Afet İnce Kırat @afet-ince-kirat Veda Busesi Orhan Seyfi Orhon tarafından yazılmış ve Yusuf Nalkesen tarafından bestelenmiş Zeki Müren başta olmak üzere bir çok sanatçı tarafından seslendirilmiş ve Türk sanat müziğinin klasikleşmiş eseri haline gelmiş bir şarkıdır veda busesi… Sadece bir şarkı değildir aslında bir kahroluşun hikayesidir .Hemen hemen herkes bu şarkıyı bir aşk şarkısı olarak bilse de beş hececilerden olan Orhan Seyfi Orhon’un kanser hastası kızının ölümünden sonra yazıldığı yürek burkan bir hikayedir aslında… Orhan Seyfi Orhon kızını bir an bile yalnız bırakmak istemez. Bütün zamanını ona ayırmıştır ve gün geçtikçe durumu kötüye gitmektedir. O gün odasının kapısından içeri yavaşça girdi, kızı ateşler içinde perişan haldeydi. Alnına doğru bir buse kondurmak için yaklaştı fakat öpemedi çünkü öpmek anlık bir şeydi öylece durup kokusunu çekti içine… Gözlerinden süzülen damlalar düşmesin uyanmasın diye kızı, doğruldu hemen ve yatağın başındaki iskemleye ilişti. Kızı o vakit açıverdi gözlerini “babacığım annem öldüğünde çok ağlamıştın, çok üzülmüştün. Senden bir söz istiyorum,
Duygu/Düşünce