42abdullah35

42abdullah35
@42abdullah35
Öğretmen
İzmir
Konya
85 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
Özdemir Asaf ve Sabahat Hanım Kaldı elimde üç-beş mektup Üç beş yaşam Bir onları da açsam okusam Önceki yaşamları unutup Ya beklesem ya da gidip arasam. İstanbul Hukuk Fakültesi’nde öğrenciyken başlar Özdemir Asaf’la Sabahat Hanım’ın aşkı… Ama bir ara Sabahat Hanım okul değiştirir. Kendisi için her gün sınıfta yer tutan ve yolunu gözleyen Özdemir Asaf, bu ayrılığa dayanamaz ve hastalandığı bir gün ateşler içinde Sabahat Hanım’ın adını sayıklar. Annesi ve teyzesi arayıp Sabahat Hanımı bulur ama aileler okul bitmeden evlenmelerine izin vermez… Böylece mektuplu ve hasretli günler başlar… Özdemir Asaf, mektup yazmasına gerek kalmayacak günleri özler ama tüm yaşamı Sabahat Hanım’a mektup yazarak geçer. Lavinia’yı saymazsak tabii…
Edebiyat
Reklam
Bazan yetim bir çocuğun hasretinde bulurum seni, bazan gün ortası secde serinliğinde. Bazan Hacerü’l-esved’in aşınmışlığında rastlarım sana, bazan şadırvanların ardısıra durup beklerim, dâhil olmak için arınmışlığına. Sen bilmezsin, sen görmezsin, hissetmezsin de, bekliyorum avuçlarımla bıraktığın yerde. Bilmiyorum neydi beni çeken sende? Seni buldum bana baktığım her yerde. Doğudan estin yelkenime. Batıdan çıkıp gittin denizlerimden, yangınlar bırakarak yüreğime. Bu muydu çeken beni, bu muydu istediğin benden? Meryem Beyazal
Şiir
KADINLARI ANLAMAK NEDİR?
Kadınları anlamak mümkün değil 😂😂 Öperseniz beyefendi değilsinizdir, Öpmezseniz adam değilsiniz. İltifat edersiniz yalan der. Etmezseniz bırakır gider. Her isteğine evet derseniz karaktersiz olursunuz. Karşı çıkarsanız anlayışsız. Çok yanına giderseniz sıkıldım der. Az giderseniz küser gider. İyi giyinirseniz çapkınsın der. Dikkat etmezseniz zevksizlikle suçlar. Kıskanırsınız huyun kötü der. Kıskanmazsınız sevmiyorsun der. Siz bir dakika geç kalın kıyamet kopar. Kendisi bir saat gecikirse bunda ne var der. Arkadaşınızla buluşursunuz adi ihmal olur. O buluşur 'Bizim kızlar' olur. Siz başka kadına bakacak olsanız gözleriniz oyulur. Burnunuzdan gelir. Uzaktan bile yetişirler canınıza okurlar.Siz ses bile çıkaramazsınız.Çünkü ses çıkarsanız suçlu olursunuz hemen. Başka bir adam ona baktığında adi hayranlık olur. Kıskanmana gerek yok denir.Erkek baksa sen hiç uslanmayacaksın denir. Konuştuğunuz anda dinlemenizi ister. Dinlediğiniz anda 'Neden konuşmuyorsun? der. Kısacası... Sade ama çok karışık. Zayıf gibi ama çok güçlü.
Duygu/Düşünce
Bak doktor, dedim. Benim hiçbir şeyim yok. Sadece talihsizim. Ahmet Hamdi Tanpınar - Saatleri Ayarlama Enstitüsü (111.s)
Duygu/Düşünce
Demiştim Yine diyorum. Bana seni anlatacak kadar şiir lazım Fazlası değil ............. Hangi şiir koynuna almazdı ki seni Sen öyle İki bahar dalı Ve Kocaman bir gelincik tarlası Endamı yerinde bir mavi bulut Sen Göçebe Kırlangıçların uğrak yeri Sen iyisi mi On ikinci havarinin yazdığı son şiir ol Haa bir de Siyah elbiseni giymeyi unutma Havalar çok soğuk Sokul bana 12.havari
Şiir
Reklam