"Çok şeyi geride bıraktım.
Bazı hataları bazı keşkeleri, bazı yaraları..
Olmadık bir zamanda,
olmadık insanlara bağlanmayı da bıraktım..
Farkındayım çok eksiğim var..
Yorgunluklarım öyle bir günde
geçecek gibi değil..
Zamanın bazı şeylere
iyi gelmediğini biliyorum artık..
O yüzden beklemiyorum,
ne gelecek olan treni
ne geçip gitmiş kuşları..
Ben, her gün yeniden doğuyor muşum,
ve hergün bir adım daha atıyor muşum gibi
alışmaya çalışıyorum.
İklim böyle değişiyor,
sararan yapraklar böyle eksiliyor dalından..
Düştüğüm de oluyor, kalktığımda
ağladığımı kendime bile söylemiyorum..
Neme lazım bir duyan olur..
Kaldıramam......"
wolfs son.