"Kendini okumadıktan sonra,kütüphaneler dolusu kitap okusan neye yarar? Okuduğumuz kitaplar içimizde zaten var olan şeyleri gün yüzüne çıkarmamıza ayna olurlar.İster iyisiyle,ister kötüsüyle,yaşamımıza tezahür ederler,tıpkı insanlar gibi.Hepsi bu…"
N. A.