İrem buz

İrem buz
@4536_
Yalnızlığı öğrenmeye çalışan bir okur.
10/10
·245 syf.··
Beğendi
·
2024 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2024 18:03
Uzun zamandır okuma yetimi kaybedip tanıştığım bir kitaptı.2024’ün ilk kitabıydı benim için.Erişkin olduğumu,büyüdüğümü hissetmeye başladığım kendimi anlamaya,çözümlemeye,zorluklardan çıkabilmeye adım attığım güzel bir zamanda karşıma çıktı iyi ki de çıktın sevgili yazar.Okuduğum ilk psikoloji kitabıydı,bambaşkaydı.Çevreme lütfen okuyun diye dayattığım ilk kitap oldu.Yılın 20.günündeyiz.Arkadaşlıklarımı,ilişkilerimi,en yakınlarımı kendi isteğimle uzaklaştırıp kaybettiğim bir zamanda bana çok iyi geldi.Her şeyin çocukluğunuzla ve geçmişinizle alakalı olduğunu ve derinlere inmenin bugüne,bugünki ilişkilerinize arasında büyük bir bağlantı olduğunu okumaya başladığınız ilk anda anlayacaksınız.Şiddetle öneriyorum.
İmkansız İlişkilerden Mümkün İlişkilereBahar Tezcan · Küsurat Yayınları · 20191,616 okunma