Erişkin olmak demek yaşlar ve yıllarla ifade edilebilecek bir algı değildir aslında.Aslında bir sorumluluk ve kimlik duygusunun yeniden inşasını sunar.Bu nedenle erişkin olan hiçbir birey hiçbir durumda umutsuz olamaz.Çünkü umutsuzluk ve vazgeçiş ya da pes ediş bile bir seçimdir artık.Hayatımıza aldığımız ve hayatımızdan çıkardığımız her şey bir seçim.Bir karar.
Buradan baktığımızda daha net görürüz ki aslında tüm abartılı sevgi ve ilgi gösterilerinin arkasında yatan,kişinin kendi duygusal ihtiyaçlarını tatmin etme ihtirasıdır.