İrem buz

İrem buz
@4536_
Yalnızlığı öğrenmeye çalışan bir okur.
“İnsan gün boyu ne düşünüyorsa odur.”
Sayfa 57
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Erişkin olmak demek yaşlar ve yıllarla ifade edilebilecek bir algı değildir aslında.Aslında bir sorumluluk ve kimlik duygusunun yeniden inşasını sunar.Bu nedenle erişkin olan hiçbir birey hiçbir durumda umutsuz olamaz.Çünkü umutsuzluk ve vazgeçiş ya da pes ediş bile bir seçimdir artık.Hayatımıza aldığımız ve hayatımızdan çıkardığımız her şey bir seçim.Bir karar.
Sayfa 229·Kitabı okudu
Buradan baktığımızda daha net görürüz ki aslında tüm abartılı sevgi ve ilgi gösterilerinin arkasında yatan,kişinin kendi duygusal ihtiyaçlarını tatmin etme ihtirasıdır.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Kendinizi başkasına adayışınızın temelinde aslında kendi hayatınızı yaşama korkunuz vardır.
Sayfa 24·Kitabı okudu