hacer

hacer
@46hacer
Puan vermedi·72 syf.··
2022 1. kitabı
Sonra gittin. Birlikte kışlıkları naftinleyecektik.. Sonra gittin. Çocuk oldum bir daha ağladım.. Sonra gittin. Beyaz bir küf büyüdü evde,tersten yağan kar gibi.. Annesizliği,anne özlemini iliklerime kadar hissettiğim bir kitap.Her satırın altı çizilesi,tekrar tekrar okunası ..Okuduğum ilk kitabı Didem Madak' ın.Annesini yeni kaybetmiş bir çocuk ağıdı dinledim sanki.Öyle çok üzgün bir çocuk.Anneni erken kaybetmiş olman edebiyatımıza şahane bir şair bırakmış,iyi ki varmış ve iyi ki yazmış Didem Madak
Grapon KâğıtlarıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 201217,6bin okunma