Kitabın arka kapağı çok güzel işlenebilecek bir hikaye sunarken kitabın içeriği inanılmaz vasat. Yakın zamanda güneş kraliçesi imtihanını okudum konu olarak benziyordu şans vereyim dedim ama daha ilk sayfa hoop güller ve dikenler serisinin başlangıcını kendi evrenine uyarlamış. Okumaya devam ettim ama Kitap ilerledikçe sıkıntım arttı. 270 sayfalık kitabın son 100 sayfasını 5 dk içinde atlayarak ancak okudum. Kurgu kötü, karakterler derinleşmiyor, kurgulanan evren detaylandırılmamış. Ana karakter aslında kayıp bir kraliçe ve çok güçlü ama kızımız kendisini sırf doğurganlığı için istediğine emin olduğu adama 5 sn. bile kin gütmüyor ki kral kızı zindana falan atıyor. ( 1 günlüğüne sonra kıyamayıp çıkartıyor tatlış). Nefret ettim kitaptan. Bir de serisi var sanırım. Asla okumayı planlamıyorum.