Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
Sarıl bana insanlar çok kötü...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kimseye demeden. Kimseye değmeden, Kimseden olmadan Kimseden ummadan, Kimsenin saçına ak olmadan, sırtına yük Olmadan, kalbine iz Bırakmadan, sıyrılıp Gitsem şu hayattan"...
"Yeniden diyorum yeniden kendime gelebilirmiyim"... 🍂
"uzaktan hayran olduğunuz biriyle sakın tanışmayın." der Dostoyeveski ve ekler :"Ya eliniz ya kalbiniz boş kalır."..
İnsan insanı Ya tamamlayamadı Ya tam anlayamadı...