Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
Ne bekliyorduk ki? İyi biri olunca, her şeyin gönlümüzce Olacağını mı? Ah canım benim, Ah benim canım Canım....
Reklam
"Velhasıl kelam anılarımızdan biliyoruz, küçükken daha güzel insanlardık..."
"Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?..."

Bahriye 47

, bir kitabı okumaya başladı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma
Bir yığın insan ama genede bir kimsesizlik var!...
Reklam