Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
Sarıl bana insanlar çok kötü...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kimseye demeden. Kimseye değmeden, Kimseden olmadan Kimseden ummadan, Kimsenin saçına ak olmadan, sırtına yük Olmadan, kalbine iz Bırakmadan, sıyrılıp Gitsem şu hayattan"...
Cemil Meriç'in; "Sana kızmıyorum. Sen bu kadarsın, bilmeliydim." Dediği yerdeyim.. "
"Yeniden diyorum yeniden kendime gelebilirmiyim"... 🍂
"uzaktan hayran olduğunuz biriyle sakın tanışmayın." der Dostoyeveski ve ekler :"Ya eliniz ya kalbiniz boş kalır."..