Herkesin birinin evladı olduğunu anladığım gün seni rahat bırakmam gerektiğini fark ettim. Erken gidişinin acısını hissederek yaşadığım yıkılmış hayallerimin dünyasında sana da haksızlık yaptığımı kendi duygularımda bencil olduğumu anladım. Kim bilir desem de yalnızca Tanrı bilir insanın içini, insan insanı tahmin eder kafasında yüreğinde hissetmeye çalışır ve kendince karar verir. @re