Soruyorum kendime bu saatte ne yapıyorum böyle diye. Keşke soracak olduğum birilerim olsaydı. Hoş olsada dinlemezdim büyük ihtimal. Ve aslında kişilik bölünmüşlüklerimizi tamir etmeye mi çakışıyoruz, okuduğumuz kitaplarda ya da taşan sırlarımızı halının altın süpürülenler gibi ortalığa atıp kendimizi rahatlatmaya mı çalışıyoruz. Efendim. Tamam. Gitmem lazım; bölünmüş tarafımın aklına başka birşeyler gelmiş olmalı... @re