Sınır koymayı bilmek, saygı "talep etmek." Serbest kalmak ya da serbest olmak, genel olarak herkes tarafından sevilmemeyi kabul etmek anlaşmazlığı ortaya çıkarmaya cesaret etmek demektir.
Velhasılı, "ben demiştim" demeyi sever. O haklı olduğunda her şey yolunda gider... ve her koşulda, daima haklıdır. Bütün dünya bizzat onun belirlediği yönde dönmelidir; ya onun anladığı gibi olmalıdır ya da hiç olmamalıdır.
Olumsuz düşüncelere boğulan kadın sonunda kendinden gerçekten kuşkuya kapılır, çünkü, normal ve sağlıklı bir ilişkide teşvik edici, karşısındakini daha iyiye yöneltici yapıcı eleştiriler olurken, narsistik sapkın yalnızca yıkıcı, kaba ve perspektifsiz eleştiriyi kullanır.