Tuğba Bakırcı

veda ve öpücük yan yana niye gelir ki bu iki kelime eminim onlar da aynı şeyi söylerlerdi ne işimiz var bizim birlikte derlerdi her veda öpücüğü verenle aynı şeyi düşünürlerdi veda ve öpücük olmaz öyle şey!
Reklam

Tuğba Bakırcı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2025 17. kitabı
Grigory Petrov
8.4/10 · 124,8bin okunma
8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
not düştüm anlatılanlar kadar sakinleştirici pamukşeker renkli ilk sayfaya ruhun şifası diye benim derdime şifa oldu sizinkine de hiç olmazsa bi su serper diye okumanızı öneririmmm zaten şifadan zehir olur mu ki bi çıkarı yokken hiç olmadı bi kitap okur benim içinde insanlar ne yaşıyor ya diyerek kitaba ironik bi yerden dokunursunuz belki hem de bi kitap okunmuş olur işte uzatmayayım kitap da okuyunca zaten şöyle bi pencere açıyorsunuz hayal edin gökyüzü sizin denizler dağlar sizin -değil- ama siz bakıyorsunuz görüyorsunuz o halde sizin ama başkalarının da ama onlar hala orda durmayın bakın sonuçta onlar sizin
İnsan OlmakEngin Geçtan · Metis Yayınları · 202533,5bin okunma