803

803
@4w7fuck
Günahlarım kişiseldir. Yatak Odasında Felsefe
nerede kalmıştık,
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Karanlıkta yolunu bulamayan bir şahıs. Geleceği tahmin dahi edemiyor; göremiyor, geçmişini sorgulayamıyor. Akışına bırakmış, hayatı hakkında söz sahibi değil.
"Gençler! Benim gelecekteki emellerimi gerçekleştirmeyi üstlenen gençler! Bir gün bu memleketi sizin gibi beni anlamış bir gençliğe bırakacağımdan dolayı çok memnun ve mesudum. Buna gerçekten sevinmekteyim. Fakat beraber yaşadığımız sürece benim hedefime yürümenizi hepinizden istemek, geçerli bir hakkım olarak tanınmalıdır."
ergen isyanını yetişkin olgunluğuna tercih ederim