Fakat alelade izdivaçlarda olduğu gibi bir kitabın ilk yaprağını açarken ve çoluk çocuk sahibi olmak emel ile okumaya başlamalıyız ,yavrulamaya bir mütaaladan ne hayır beklenir?
 Kurtuluş sempozyumlarından birini izlemek için gitmişiz 300 kişilik salonun sanki yarısı boş ben şahsen bize bilgi sunacak profesörlerden utanıyorum derken söze başlayan oturum başkanı profesor Turan Yazgan bey ne dese beğenirsiniz sempozyuma bu denli katılımlarınızdan dolayı siz Kahramanmaraşlıları kutluyorum zira bir çok yerde benzeri sempozyumlar düzenliyoruz da karşımızda dinleyici olarak ya on ya da 15 kişi ancak bulabiliyoruz bazen sempozyumu yapanlar dinleyicilerden çok oluyor  dalga geçmiyor gibi geldi bana halkımız kendilerine onca emekle sunulan bu tür bilgi toplantılarına neden ilgisiz acaba? Oysa bu tür toplantılar fevkalade önemli bunu iyi araştırmak ve tespit etmek gerekir değil mi?
Not ;
( sempozyumun ne demek olduğunu okuduğum KİTAPTAN öğrendim yani kitap okuma gerçekten çok faydalı ve iyi bir şey …