Çünkü bir insanı etkilemek ona kendi ruhunu vermektir. O, artık kendi doğal düşünceleri ile düşünmez ya da kendi doğal tutkuları ile yanmaz. Erdemleri onun için gerçek değildir artık. Günahları, eğer günah diye bir şey varsa, ödünç alınmıştır. Başka birinin müziğinin yankısına, ona yazılmamış bu rolün oyuncusuna dönüşürler. YAŞAMIN AMACI KENDİNİ GELİŞTİRMEKTİR. Birinin doğasını kusursuz bir şekilde idrak edebilmesi...her birimizin burada olma sebebi budur. İNSANLAR KENDİLERİNDEN KORKUYORLAR BUGÜNLERDE. EN ÖNEMLİ VAZİFELERİNİ, KENDİLERİNE BORÇLU OLDUKLARI VAZİFELERİ UNUTTULAR.