Yaşını
Gözlerini dolarken seyretmek Ne kadar da kötü Bazen sana hayretler içinde bakıyordum Benim kadar boktan birinde ne bulduğunu Anlayamıyorum.. Galiba komik birisi olmamdan Ve seni anlamamdan Kusura bakma Başımın belası Dün Sana söylediklerimi inan aklımdan geçmiyordu hiç biri... 6 ekime bir not düşmek istiyorum... Başımın belası..
6 Ekim
6 ekime kadar Bu dünyada yürüyen bir ölü gibi yaşayacağım 6 ekim sabahına kadar Çevremi görmeyecek Sesleri duymayacak Yemek yemeyeceğim Sevgilim 6 Ekimi kadar O gün sana sarılarak diriileceğim... 6 Ekim Senden bir parçayı alırken Fark ettim bu durumun Ne kadar boktan ve lanet bir şey olduğunu Çok üzgüm Ve sana o gün bu şiiri okuyacağım Seni seviyorum... Şad eronda
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Ben büyüdüm galiba. Masal bitti." / Mustafa Kutlu open.spotify.com/track/5SqO9tQtw... ...
Alıntı
987
bir gün geliyor elinin tersiyle itiyorsun _onsuz olmaz_ dediğin ne varsa _olmaz olsun_ diyorsun ya da _eksik olsun_ diyerek sonra tüy kadar hafifleyiveriyorsun içinde kuşlar uçuşuyor pekâlâ oluyormuş diyerek Cevahir Sevil 22.6.2026/Ö.Ö.1.00
Neden antidepresanı bıraktım
Bitmeyen okul, bitmeyen sınavlar, içi psikopat kaynayan * gibi bir şehrin içinde yaşamak zorunda kalmak (Ankara), baba ölü, çöken bir ülke, kız arkadaş dersen yok, lan ortada mutlu olacak bir şey var mı ben göremiyorum. Artık dün itibariyle antidepresan içmeyi tamamen bıraktım, sorunun bende olmadığını fark ettim. Sorun türkiye'nin * batmış *** gibi bir ülke olması. Asgari ücret yetersiz, biliyorum dünya hayatı sıkıntılarla dolu cennette değiliz ama bu kadar depresif şartlar da olmak zorunda değildi. Gazzede yaşayanlara canını sıkma mutlu ol diyebilir misin. Ukraynada yaşayanlara diyebilir misin. Gençken senin iliğini sömüren tüketen bir hayat, emekli olunca da vücudun yıpranmış olacak... Her şeyi geçtim 28000 tl için 6 gün çalışmanı istiyorlar. Lan en fazla 3 gün çağırabilirsin bu kadar az para için yok haftada 8 gün çağırsaydın 😒 27 yaş Olmak üzereyim hep iyi bir insan olmaya çalıştım ama yok abi bu ülke iyi bir ülke değil burası kurtlar vadisi burada mutlu olmak imkansız burası survivordan beter bir ülke
1000Kitap
Sıradaki kitabım....
Aldığım kitapları tamamen okuyup bitirmek için uzun bir zamandır kitap almadığımı fark ettim.... Yarın kitapçıya gitme zamanım gelmiş. Genelde gidip kitapçıdan bakıyorum, kitapları inceliyorum, internetten sipariş veriyorum... Acemi değiliz gidip kitapçıdan olacak kadar😅 6 tane kitap seçtim bakalım içlerinden hangisini okuyacağım 🙂
Alıntı