Banyo taburesine oturmadan önce şu döken nesiliz biz.
Annemizin sinirlenince kafamıza 'dannk' diye ses çıkartan taslarla yıkandık.
Banyodan sonra havluya sarılıp sobanın yanına geçtik..
Saçlarımızdan düşen suları sobaya düşürür cısss sesini dinledik.
En güzel mahalle maçlarını annemizin zamansız banyo yaptırmaları yüzünden kaçırdık.
Cumadan verilen ödevi pazar akşamı yapan nesiliz.
Aynı simidi 2-3 kişi yiyip aynı şişeden gazoz içtik.
Arkadaşın bisküvisinden alınca içi yanan değil
Mutlu olan nesildik.
Anne terliğinin tadına doyumsuz bakmış,
Pazar banyosunu genelde Hacı şakir sabunu ve maşrabayı kafasına yiye yiye yıkanmış tertemiz çocuklardık.
Her sabun kokusun da ÇOCUKLUĞUM aklıma gelir bu yüzden..
Bizler kardan adam yapıp erimesin diye dua eden çocuklardık.
Sokak oyunundan vazgeçemeyip, salça ekmek yiyip doyan çocuklardık.
Yere düşen ekmeği öpüp başımıza koyardık,tuvaleti geldiğinde annesi eve alır korkusuyla sokağa....yapan çocuklardık:)
O işte o günler çok çok güzeldi.
Ama çıkıpta hiç bir Büyüğümüze hain demedik...