Elif Serik

Elif Serik
Reklam
Maksat endişeye sevk etmek değil , öngörü, uyarı ve tedbir - Devletimiz tedbir olarak 2019 dan beri yüklü miktarda altın alımı yapıyor, dolar rezervini düşürüp altın rezervini yükseltiyor. - Tüm dünya altın rezervi yapmaya çalışıyor, aşırı talep, altın fiyatlarını hızlı bir şekilde yükseltiyor. Yorum: Bu durumun öngörülebilir tek açıklaması , BÜYÜK SAVAŞ yıllarının yaklaştığı, hatta başladığıdır. Coğrafyamızın her köşesi patlamaya hazır bomba misalidir. (Doğu Ukrayna, Karabağ, Keşmir, Uygur, Suriye, Lübnan, Libya, Yemen, Filistin, Ege denizi, Akdeniz, Irak) Olası Tedbirler; - Uzun vadeli kredili borçlanma yapılmamalı - Köyümüz de veya şehir dışında ekilebilir küçükde olsa bir arazimiz, orada başımızı sokabileceğimiz bir damımız olmalı veya böyle bir yere yatırım yapmalıyız. - Altın, her çağda , her coğrafyada geçen bir yatırım ve ticaret aracıdır, Para biriktirmek yerine altın biriktirmeliyiz. - Tüketim alışkanlıklarımızı , tasarruf temelli hale getirmeli, gereksiz tüketim yerine yaşamsal ürünleri stoklamalıyız - Fikir ayrılıklarını , siyasi kutuplaşmaları bir yana bırakıp devletimizin iradesi etrafında bütünleşmeliyiz. *Ahmet Akıncı'dan alıntıdır.
Elif Serik
👏👏👏
Kötü şeylerle hep iyiler mi sınanır ya. offf
Suç ve Ceza 66. Sayfadan sonra kitap çok farklı bi yere geldi ve ben nasl gerildiğmi anlatamam iki üç defa nefesimi tutup tekrardan okumaya başlıyorum ve bi yandanda ne olur Raskolnikov yapma diye yalvarıyorum ,sen iyi birisin ne olur derken tefeci kadının kafasına baltayı vuruyor ve bunu tekrarlıyor işin en kötü yanı ve ayrıca üzüldüğüm diğer bi nokta o kötü kadının zavalllı kardeşini de öldürmesi oldu HER İNSANIN KARANLIK BİR TARAFI VARDIR cümlesini o kadar doğruluyor ki . Bakalm nereye gidck kitap daha önce okumadğm için o kadar pişmanm ki kesinlikle muazzam bi anlatm .
Mehmet Pekol isimli okura yanıt verildi
Elif Serik
Katılıyorum çok doğru bi tespit 👏
Kötü şeylerle hep iyiler mi sınanır ya. offf
Suç ve Ceza 66. Sayfadan sonra kitap çok farklı bi yere geldi ve ben nasl gerildiğmi anlatamam iki üç defa nefesimi tutup tekrardan okumaya başlıyorum ve bi yandanda ne olur Raskolnikov yapma diye yalvarıyorum ,sen iyi birisin ne olur derken tefeci kadının kafasına baltayı vuruyor ve bunu tekrarlıyor işin en kötü yanı ve ayrıca üzüldüğüm diğer bi nokta o kötü kadının zavalllı kardeşini de öldürmesi oldu HER İNSANIN KARANLIK BİR TARAFI VARDIR cümlesini o kadar doğruluyor ki . Bakalm nereye gidck kitap daha önce okumadğm için o kadar pişmanm ki kesinlikle muazzam bi anlatm .
Mehmet Pekol isimli okura yanıt verildi
Elif Serik
Kesinlikle çok haklsnz her bir satırında çok derin anlamlar var . Ben çokmu içselleştirdm bilmiyorum ama okumuyorum sanki yaşıyorum gibi ..yada kitabn öyle bi büyüsümü var bilemedim