Bager botanî

Bager botanî
@73boti
Dibe ku jiyan riyek dirêj be! Li ser xaka xwe disekinim bo stêrk pesnê min bidin. “En kara gecenin de sabahı olur.” “Ne kadar iyi olsakta birilerinin hikayesindeki kötüyüz işte.”
Îşev dîsa ji hembêza diya min, Hate dizîn xewnên zarotiya min…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Û dilê min ji te nabe…
“Îlacı olmayan bir hastalıktır özlem… Öyle ki;her baktığın yerde onu görürsün”
Nereye böyle baharım, nereye? Kokun şimdi hangi evrende süzülecek? Hangi kırlarda yürüyorsun? Hangi gökte başını kaldırıp yürekten konuşacaksın? Bu vadiler şimdi çorak, Bizler kupkuru bereketsiz tarlalara döndük. Yeşil olan her şey güneş altında kararıyor, Bahçelerimizdeki elmalar ekşi, Bağlarımızdaki üzümler acı. Şarabına susadık, Kokun burnumun direğini sızlatıyor. Nereye böyle ilk baharımızın çiçeği, nereye…?
Sayfa 206·Kitabı okudu
"Cennet ve yeryüzü, hatta cehen- nem insandan yaratılmıştır,”