lelalu

lelalu
@7lelalu
●Zamanı Tanrı yaşar.İnsanoğlu hep ölmek için türemiş. ●İhtiyaç halinde camı kıramadığım için şiir okuyorum.
Ölünce herkes aynı şekilde kör olur
Reklam
Umudun tükendiği bir dünyada yaşamak, işte bu da körlüktür
Sonradan körleşmedik, hep kördük, Gören körler mi, Gördüğü hâlde görmeyen körler
Sayfa 320·Kitabı okudu
Dünya tüm anlamını yitirdiğinde gözyaşının ne anlamı kalır
Sayfa 242·Kitabı okudu
Dünya yaşayan körlerle dolu
Sayfa 290·Kitabı okudu
Reklam