Ömer

"Benim burada ne işim var?" diye düşündüğünüz oldu mu hiç? Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de, her bir dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamiyla sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz? Üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak birçok yol olduğunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış, dışarıda gülüşüp oynayan insanlarin seslerin duyuyorsunuz. Çalı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz onları. Yaprakların arasından gelip geçen şekiller halinde. Öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil, bu işi onlar gibi yapamadığınız için kendinize kızgınsınız. Oldu mu hiç? Yoksa bu labirentte kalan bir tek ben miyim?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Aşktan korkmak yaşamdan korkmaktır ve yaşamdan korkan herkes dörtte üç ölmüş demektir.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı
Nasıl daha mutlu olabileceğimi öğrenemediğime pişmanım.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
Zaman içinde mutlu anlar da acıya dönüşebiliyordu.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
Bizi yaratan şey baskıdır ama. İlk başta kömürsündür, basınç sayesinde elmas olursun.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Alıntı