Ömer

6/10
·256 syf.··
2026 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2026 23:04
İçimizdeki Şeytan’ı baya bi beklentiyle okudum ama açıkçası bende beklediğim etkiyi yaratmadı. Konu aslında güzel, insanın iç çatışmaları falan ilgi çekici ama kitapla bi türlü bağ kuramadım. En büyük sebep de dili olabilir; bana biraz eski geldi. Okurken bazı yerlerde akıcılık kayboldu, sanki sürekli bir mesafe varmış gibi hissettirdi. Belki dönemine göre çok iyi bir kitaptır ama ben okurken içine giremedim, o hissi alamadım. Kısacası kötü diyemem ama bende vay be etkisi de bırakmadı. Belki farklı bir zamanda okusam daha çok severdim.
Alıntı
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209bin okunma
Reklam

Ömer

, bir kitap okudu
6/10
·256 syf.··
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2026 23:04
·
2026 17. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209bin okunma
Halbuki ne șeytanı azizim, ne șeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... Içimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytar yok... Içimizde aciz var... Tembellik var... Iradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Sayfa 250·Kitabı okudu
Alıntı
Unutmayın ki,dünyada en korkunç şey ümidini kaybetmektir.
Sayfa 248·Kitabı okudu
Alıntı
Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım... Bunun için size nazaran birkaç misli fazla yaşamış sayılırım.
Sayfa 191·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam