7lucialilily

"...Anlar olduğu gibi kalmalı, tekrar edilmemeli."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sanattan başka bir şey düşünmeyen sanatkar insanlar, ayrı bir meseledir. Onların istirahata ihtiyacı yoktur, çalışmazlar da ondan. Sanatkar ruhlu bir insanlara, sanatçı demek çok büyük bir yanlıştır. Böyle insanlar, sanatçı tam istirahat etmeğe niyetlendiği zaman, sanat üzerine konuşmak isterler. Sanatçının kendine zorlukla ayırabildiği ve sanatı kafasından atmak istediği bu üç-beş dakikalık zamanda, Van Gogh'dan, Kafka'dan, Chaplin'den veya Beckett'den söz eder, sinirinizi bozarlar. Böyle anlarda intihar etmek isterim."
"Benim için Marie daha yaşıyordu, annem ölmüştü. Yaşayanların ölü olduğuna ve ölülerin yaşadığına inanırım."
"Ahizeden duyulan ses,çok uzaklardaki bir kalbin sesi gibiydi. Benim için o ses, o anda dalgaların sesinden, fırtınaların nefeslerinden ve aslanların homurdanmasından daha güzeldi."
"Acaba ev, insanın kendini avutmasından daha başka bir şey miydi?"