-İyimisin patron?
+Hiç iyi değilim evlat!
-Neden patron?
+Nedeni hiç olmadı ama ciğerim patlayana kadar bağırdım sesim kesildi.
Konuşamadım,hastayım ya hani ben herkes bunu bahane ediyor.
Peşinden koştuk diyorlar, hastasın diye ses etmeyiz diyorlar bu hastalığım neymiş be evlat herkes tuturmuş sen hastasın diye.
Ben istemedim ben kabul etmedim ben getirmedim hastalığı.
Bağırdım çağırdım ve sustum içim içime değil ben artık bu dünyaya sığmaz oldum.
-....