⋆Zep

Benim de içimin güzel bir yanı vardı. Sadece onu kullandığım yer yanlıştı. Artık herkese değil, sadece hak edene gösteririm yerini. Geçmişte olur olmadık gösterdim herkese, tek karşılığı kendileri gibi kötüye çevirmekti. O zaman artık hak etmeyenlere de güzel olmayan tarafı kalır, kendileri kaybetti..
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların aklından geçenleri asla kestiremezsin..
1000k
"Tekrar sabah olacak, hiç bir karanlık ve mevsim sonsuz değildir." ♡ < Spring Day >
Müzik
''Mutluluk yalan, karanlığa hapsolmuşuz."
1000k
"Kitaplarıyla uyuyan insan yalnız değildir.." 🥀
1000k