Benim de içimin güzel bir yanı vardı.
Sadece onu kullandığım yer yanlıştı.
Artık herkese değil, sadece hak edene gösteririm yerini.
Geçmişte olur olmadık gösterdim herkese, tek karşılığı kendileri gibi kötüye çevirmekti.
O zaman artık hak etmeyenlere de güzel olmayan tarafı kalır, kendileri kaybetti..