Sitare

Sitare
@8572my
"Enkazını kimseye açıklamana lüzum yok, Allah her şeye şahittir."️ youtu.be/tv_ue_zPEF8
" Her zorluğun sonunda doğan bir ışık vardır. Eğer elleriniz diken yaralarıyla kan revan içinde kaldıysa güle dokunmanıza çok az kalmış demektir." İnsanın en zor zamanlarında tek başına kalması ne acı verici şeymiş....😥
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yüzümüzü güldüren bayramlar nasip et Allahım 😐
روحی نفسسز قالیركن دە یاشارمش انسان هم دە کیمسە آڭلامادن
İnsanlığın derdi
'- Sadece kendimi anlatmak istiyorum...'
Allah'ın sevgisi tek gerçek sevgidir bu zamanda bile böyle kıymetlidir. Rızasının olmadığı hiçbir şeyi istemem. Gerçek huzur her şeye yeter.Tek o sevgiyi isterim. Diğer her şeyi de Allah bilir, en iyisini bilir.