" Her zorluğun sonunda doğan bir ışık vardır. Eğer elleriniz diken yaralarıyla kan revan içinde kaldıysa güle dokunmanıza çok az kalmış demektir."
İnsanın en zor zamanlarında tek başına kalması ne acı verici şeymiş....😥
Allah'ın sevgisi tek gerçek sevgidir bu zamanda bile böyle kıymetlidir. Rızasının olmadığı hiçbir şeyi istemem. Gerçek huzur her şeye yeter.Tek o sevgiyi isterim.
Diğer her şeyi de Allah bilir, en iyisini bilir.