Yasemin

"Hepimiz korkağız. Korktuğumuz için severiz; korktuğumuz için yaşarız; korku yüzünden öldürürüz. En kötüsü kısa sıkıntılardan korkarız."
Sayfa 123·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
...Gene de gelmedin. Çünkü korktun. O gün bana öyle sapsarı baktıktan sonra karşıma çıkmanın kısacık sıkıntısından korktun. Oysa ben nasıl beklemiştim seni!
Sayfa 123·Kitabı okudu
Alıntı
Kim bilir, iç sıkıntısı olmasa, belki insanlar işe gitmeyi unuturlardı. 'İş avutur,' derdi babası.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı
Sizi bekleyenler vardır. Rahatsınız. Hem ne kolay rahatlıyorsunuz. İçinizde boşluklar yok. Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49·Kitabı okudu
Alıntı
"Bugünkü benim son aldanışım olmayacak. İnsanlara güveniyorum."
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam