"Aşık olduğum zamanlarda
Şiir yazmak adetim değildi.
Halbuki asıl şaheserimi
Onu en çok sevdiğimi
Anladığım zaman yazdım.
Onun için bu şiiri
İlk önce ona okuyacağım."
"Mutluluğu hiç görmedim
Ama tanıyorum yokluğundan...
Yaşamak böyle çile
Mutluluk dilesem birine
Ağlayasım gelir ardından
Mutluluk benim şirin'imdir
Oy dağlar dağlar.."