Hele bir mezun olayım diyordum. Öğrencilerimin karşısına bir geçeyim. Neler söyleyeceğim onlara, nasıl yetiştireceğim onları! Yorulmak nedir bilmeyeceğim. İyiyi, doğruyu, güzeli öğreteceğim. Gerçeklere eğeceğim onları...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kız arkadaşım vardı. Düşçü, duygulu bir kızdı. Şiir severdi. Uzun uzun konuşurduk. Bazen hiç yoktan darılır, kalkar yürürdü. Anlaşılmaz davranışları vardı.
Bir kere biz öğrenmek, yetişmek susuzluğu içindeydik. Öyle bir yerden gelmiştik ki, çalışıp adam olmak gerektiğini ta iliklerimizde duyuyorduk. Karanlığın acısını çekenlerin çocuklarıydık.