BanuVisal

En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hattâ ben var mıydım? Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi.
Reklam
Şu hakikati kendi hayatım bana öğretti: İnsanoğlu insanoğlununun cehennemidir.
Fakat neyi aldatabilirdim, kime anlatabilirdim? İnsan neyi anlatabilir? İnsan insana, insanlara hangi derdini anlatabilir? Yıldızlar birbiriyle konuşabilir, insan insanla konuşamaz.
O büyük bir ruh ve idealistti. Hayatta “Hep”i elde etmek için “Hiç”in kısır çölünde yaşamayı tercih etmişti.
Tam bütün cevapları bulduğunu düşünürsün, sorular değişir.. Paulo Coelho