"Totoca, çocuklar emekli midir?"
"Ne?"
"Edmundo Dayıhiçbir şey yapmadan para kazanıyor.Çalışmasa da belediye ona her ay para ödüyor."
"N'olmuş yani?"
"Çocuklar da hiçbir şey yapmazlar,bütün gür yiyip uyur, üstüne bir de anne babalarından para alırlar."