Kahraman TAZEOĞLU olağanüstü bir şair ve yazar ama kalitesine yakışmamış bence. Kitapta duygusallık çok iyi işlenmiş. Ama bazı olaylar biraz fazla ileri seviyede. Atlanan detaylar var. Akıcılık önemli. Hele bir kırılma noktası var ki kitabı duvara çarpasınız gelir. 540 sayfa yazılabilecek bir kitap 247 sayfada bitmiş. Beğendim ama 45. Sayfada sonunu tahmin ettim. Karakter sayısı az, karakterlerin hayatları güzel anlatılmamış. Sayın TAZEOĞLU siz sonunu bu şekilde bitirmeseniz de biz kitaplarınızı alır okuruz. Saygılarımla.