Mezun senem.Kitap okuyamıyorum.İmdat.Neyse uzun süre sonra bir kitabı bitirebildim.Aslında oldukça vaktim var ama boş işlerle uğraştığım için kitaba zaman ayıramıyorum.Kitap güzeldi ütopik kitapları pek sevmiyorum ama beğendim ama ülkedeki her kadının fikiri ortalama olarak aynıydı hiç farklı düşünen kadın göremedik ama neyse.Uzun bir inceleme yapamayacağım tabii ki öylesine yazıyorum kendime not olsun diye ceren kitap oku lütfen:*
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Berbat bir kitaptı.Herkes abartıyor ben de okuyayım dedim ama tam bir hayal kırıklığıydı.Baştan aşağı klişe.Klişe kitaplara karşı değilim ama bu kadar kötü işlenmesine karşıyım.Poppy şekerli parfüm sıkıp kirazlı lipbalm sürüyor üstüne diyecek bir şey yok.Şekerli parfümü gördüğüm zaman kapatsaydım keşke,vakit kaybı.