Bu kitabı okumayan varsa lütfen merak edip okumasın. Yavrusunu kartal kaçıran fatma girik dramı bile on basar bu kitaba. Berbat ötesi. Kitabın son sayfalarına doğru kusacaktııım… dram dram dram ve bi o kadar da sıkıcı bir dram ölen ölene. Daha önce hiç inceleme yazmadım ama yanlışlıkla alıp okumayın diye sorumluluk hissediyorum ben ettim siz etmeyin.