Sonra ne oldu, biliyor musun baba? Sende bulamadıklarımı hayatım boyunca hep başkalarında aradım. Sayende sevgiyi hiç tanıyamadım. Yanlış kararlar aldım. En ufak bir ilgiyi, kocaman bir sevgi sandım. Hayatım boyunca bir orta yol bulamadım. Hep uçlarda dolandım. Ya aşırı bağlandım ya da hep kaçtım..
Hak etmediğim şeyleri yaşadıktan, sorumlusu olmadığım bedelleri ödedikten sonra gidecek kimsem olmadığını görüp yine kendime yaslandığımda öğrendim, bana benden başkasının şifa olmayacağını…