Selda

Sonra ne oldu, biliyor musun baba? Sende bulamadıklarımı hayatım boyunca hep başkalarında aradım. Sayende sevgiyi hiç tanıyamadım. Yanlış kararlar aldım. En ufak bir ilgiyi, kocaman bir sevgi sandım. Hayatım boyunca bir orta yol bulamadım. Hep uçlarda dolandım. Ya aşırı bağlandım ya da hep kaçtım..
Sayfa 152
Kitap Alıntısı
Reklam
Hak etmediğim şeyleri yaşadıktan, sorumlusu olmadığım bedelleri ödedikten sonra gidecek kimsem olmadığını görüp yine kendime yaslandığımda öğrendim, bana benden başkasının şifa olmayacağını…
Sayfa 123
Alıntı
Hüzün olgunlaştırır, kaybetmek sabrı öğretir..
Sayfa 114
Alıntı
Varlığına alıştığınız bir insanın yokluğuyla yüzleşmek fazlasıyla acıtır..
Sayfa 84
Alıntı
Ama umut işte, insan bunca şeye rağmen yine de kendisini tamamlayacak o insanın bir yerlerde mutlaka var olduğuna inanmaktan kendini alıkoyamıyor..
Sayfa 42
Alıntı
Reklam