"Bugün de kendimi bu odaya sığdıramadım. Sabahın ilk ışıklarıyla, içim yine kapkaranlık. Pencere gökyüzüne bakıyor, ben yere. İçimdeki bu dağınık, kırık duyguları nasıl anlatacağım bilmiyorum. Başım ağrıyor 'yine mi uyandın' der gibi zonkluyor. Kalbim kendi tenhasında çırpınıyor, ruhum dört duvar arasında sıkışmış durumda. Sanki her biri üzerime kapanıyor, beni gittikçe daha da daraltıyor. Dışarıda akıp giden bir hayat ve ben, silik bir fotoğraf gibi, yavaş yavaş siliniyorum." mu demek istediniz?