Seda Sönmez

Birine aşık olmak, gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısında yürümek demektir. Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsin. Sonu ölüm de olabilir, cinayet de , intihar da .
Edebiyat
Reklam
Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez.
Edebiyat
İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.
Edebiyat

Seda Sönmez

, bir kitap okudu
5/10
·202 syf.·
11 günde okudu
·
2021 12. kitabı
William Shakespeare
8.5/10 · 58,5bin okunma