A 11:22

A 11:22
@A11_22
Yazılım Mühendisliği
Bu dünya olmadığından eminim
A
9 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
@A11_22·
·
sabitlendi
4 yıldan sonra ilk yazım.
Uzun zamandır paylaşım yapmıyordum. Yeniden yazmaya başlamak istedim fakat ilk yaptığım şey ismimi değiştirmek oldu. A11_22 anlamını merak edenler için buraya yazmak istedim. A anlamı - A her şeyin ilk başlangıcıdır. Her şey 'A' ile başlar. O, alfabenin ilk nefesi, kaosun içindeki ilk düzen ve zirveye giden yolun ilk adımıdır. 11:22 anlamı - Numerolojide 11 ve 22, "ana sayılar" olarak kabul edilir. 11 sezgi, ilham ve ruhsal aydınlanmayı temsil ederken, 22 büyük projeleri hayata geçirme, pratik başarı ve dengeyi simgeler: 11 - Yüksek sezgi, ruhsal farkındalık, ilham ve aydınlanma gücünü temsil eder. 22 - Hayalleri gerçeğe dönüştürme, büyük projeler inşa etme, ustalık ve dengeyi ifade eder. 11:22 Birleşimi: Bu iki ana sayının birleşimi, sezgisel yeteneklerinizi kullanarak büyük hedeflerinize ulaşmak için somut adımlar atmanız gerektiği anlamına gelebilir. Özetle; Benim için A, potansiyelin ta kendisidir. Ancak potansiyel tek başına yetmez. Yanına yol arkadaşları gerekir. 11 benim iç sesimdir. Sezgilerim, vizyonum ve görünmeyeni görme çabamdır bir kapı aralığıdır. 22 ise bu vizyonu inşa eden ellerdir, hayalleri gerçeğe, düşünceyi maddeye dönüştüren güçtür. A11_22 sadece bir isim değil, bir yolculuktur. Başlangıcı (A), ruhsal aydınlığı(11) ve hayallerin inşası (22) temsil eden anlamlardır. Ve bana göre herkesin bir A’sı ve 11 22’si vardır… Lütfen beğeni ve yorum yapmayı unutmayın. Desteğiniz benim için sizler gibi değerli.
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat ah hayat...
Hayat ah hayat diye başlayasım geliyor satırlarıma. Her şeyin sebekarı o değil midir? Bazen kalkıp yeni doğan bebeğe hayat ismi de verirler ya deliriyorum o zaman. Yeni doğan temiz bir bebeğe bu kadar iğrenç ve kirli ismi nasıl verebiliyorlar hala anlamış değilim. Başımıza gelen bu kadar kötülüklerin sebebi hayat değil midir? Şimdi diyeceksiniz ki hayatta güzel şeyler de oluyor bakış açımız önemlidir diye. Sorun da burada ya bu kadar kötü şeyler yaşanırken iyi şeyler yaşansa ne olur? Mesela hiç hayat olmasaydı ne iyi nede kötü şeyler yaşanırdı değil mi? Örneğin hiç var olmamak gibi. Yani hiçlik çok daha güzel değil midir? Demek istediğim 3 cü bir seçenek olması gerekmez miydi? Yani neden hep iyi ve kötü olması gerekiyor? Ne iyi nede kötü olmasa da olabilirdi yani bir hiçlik. Gri dikecekziniz ama oda bir oluşum gri dahi hiçbir rengin olmamasından bahsediyorum ben. Renk körü olmaktan bahsediyorum hiçbir rengin olmadığını anlamak gibi. Diğeri için mavi, siyah, beyaz, yeşil varken renk körü için ise hiçbir rengin var olmaması gibi. Bana eğer seçim şansı verilseydi hiç var olmamayı tercih ederdim. Her şeyin güzel olacağını bilsem dahi. Renk körü olmayı seçerdim diğerleri başka rengleri gördüde ne oldu sanki. Tüm renkleri fazlasıyla hayat bize tattırıyor zaten. Yakın zamanda arkadaşımın annesi kanserden vefat etti. Şimdi bu kadının hayatını az çok biliyorum. Kocasından kabul ve sevgi görmedi. Bir köy yerinde yaşadı ve sürekli acılar çekti. Hastanedeyken sadece kızı vardı yanında, 2 erkek çocuğu olmasına rağmen. Ne kız ne erkek kardeşi, ne eşi, ne komşusu nede dostu özetle hiçkimse. Sadece kızının kollarında vefat etti. Şimdi biz bu kadına geriye dönme şansın olsaydı hayatta neleri değiştirmek isterdin diye sorsak bizlere ne cevap verirdi? Kesinlikle hiç var olmamayı
Duygu ve Düşünce
Yeni yıldan önce herkesin okuması gerekiyor. Çok önemli!
Neden her yıl son günlere gelince sürekli hayal kurmaya başlıyoruz? Yeniden bir sonraki yılda neler yapacağımız hakkında düşünüyoruz. Bu durum beni çok düşündürdü ve sizlerle paylaşmak istedim. Şöyle ki aniden durdum, geriye dönüp baktım ve 2025 yılında neler yaptığım hakkında düşündüm. 2024 yılında 2025 de şunları yapacağım diye kendime verdiğim sözler hakkında düşündüm. Biliyor musunuz arkadaşlar o kadar üzücü sonuç ile karşılaştım ki size anlatamam. Defalarda kurduğum planlar, disiplinli olacağıma dair verdiğim sözler, kurduğum hayaller ve önüme koyduğum hedefler. Hepsi koca bir hiç. Tamamen bomboş geçen koca bir 1 yıl. Gerçekten anlamsızca büyük bir hiç. Yemin ederim bu konuda şu anda yazmayı durdurup arkadaşıma bu olanlarla ilgili konuşunca bile benim dediklerimi umursamadı. Sadece telefona bakmaya devam etti. Ben konuştum ve o sadece hmmm yaptı ve ben direk konuşmamı kestim ve bilgisayara dönüp yazmaya devam ettim. Hayatta geldiğimiz durum o kadar acı ki insanlar olarak birbirimizi dinlemenin önemini bile unutur olduk. Aslında biz kim olduğumuzu ve benliğimizi unuttuk arkadaşlar. O kadar üzücü ki size anlatmam. Sadece sizlere söylemek istediğim önemli konular var. Eğer gerçekten bazı şeylerin değişmesini istiyorsanız, bu sene kendinize bir söz verin. Ve bunu 2026 olmadan önce yapmaya başlayın, çünkü zaman önemli bir kavram değil. Önemli olan tek şey harekete geçmektir. Geçmişin ve yarının hiçbir önemi yoktur. Önemli olan tek şey bugündür şu andır. Şimdiye kadar sürekli kendimize geleceksen seneye şunları yapacağız diye söz verdik. Ama değişen hiçbir şey yok. Bu yüzden bu konuda İyice düşünüp kendimize bir söz verip harekete geçmemiz gerekiyor. En iyi yöntem elinize bir defter kalem alın ve yapmak istediklerinizi yazın. Kendinize disiplin oluşturmadığını
Duygu ve Düşünce

A 11:22

, 2023 okuma hedefini ekledi.
Umarım rahat şekilde sürekli kitap okuya bileceğimiz bir zaman gelir. Çünkü artık hırslı insanlar ve dünyadan çok yoruldum... Kitaplarla baş başa kalmak umuduyla...
2023 OKUMA HEDEFİ
0/1000 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
1000 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı
Papatya Kokulum
Yeniden yorulmaya niyetim yok. Bu yüzden herkese uzağım...
1000Kitap