A 11:22

A 11:22
@A11_22
Yazılım Mühendisliği
Bu dünya olmadığından eminim
A
9 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Evet sevgili 1k !! Adaylarımız saat 14.00 itibariyle belli oldu!!🥳🥳🎉🎉 @nazennin @infiaI Kardelen..︎♡ maria. @Kimimya @Kurt_06 @derinmaviii @Caganbbora @santimentaal @Doldurbiviski @allame_ @Prens34 @M3lls @merissimsii @takilmayagel

Arın

@Zehirgibiyimm
·
EN GÜZEL PROFİL KİMİN PROFİLİ YARIŞMASI
Günaydın 1k! Bugün çok eğlenceli bir yarışmamız var🎉 bu yarışma şu şekilde, Profilinin güzel olduğunu düşünen herkes aday olarak katılabilecek bana dm den yazarak🎊🎊 Saat 14.00 'e kadar aday olmak için mühlet var. Sonra ben mühlet bitinceee🎉 adayları açık olarak paylaşıcamm. Sonrasında kimi beğeniyorsanız onu bana dm den söylicekiniz ve oy toplamaya başlicamm🥳 Saat 00.30' a kadar oylar toplanacak ve sonucu paylaşıcamm 🥳🥳 ayrıca en beğendiğiniz profili de aday olarak gösterebilirsinizz🎉( lütfen beni kırmayın dm lerinizi bekliyorum🎉)
ARIN - YARIŞMA
A 11:22 isimli okura yanıt verildi
A 11:22
Arın Tabi teşekkür ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet sevgili 1k !! Adaylarımız saat 14.00 itibariyle belli oldu!!🥳🥳🎉🎉 @nazennin @infiaI Kardelen..︎♡ maria. @Kimimya @Kurt_06 @derinmaviii @Caganbbora @santimentaal @Doldurbiviski @allame_ @Prens34 @M3lls @merissimsii @takilmayagel

Arın

@Zehirgibiyimm
·
EN GÜZEL PROFİL KİMİN PROFİLİ YARIŞMASI
Günaydın 1k! Bugün çok eğlenceli bir yarışmamız var🎉 bu yarışma şu şekilde, Profilinin güzel olduğunu düşünen herkes aday olarak katılabilecek bana dm den yazarak🎊🎊 Saat 14.00 'e kadar aday olmak için mühlet var. Sonra ben mühlet bitinceee🎉 adayları açık olarak paylaşıcamm. Sonrasında kimi beğeniyorsanız onu bana dm den söylicekiniz ve oy toplamaya başlicamm🥳 Saat 00.30' a kadar oylar toplanacak ve sonucu paylaşıcamm 🥳🥳 ayrıca en beğendiğiniz profili de aday olarak gösterebilirsinizz🎉( lütfen beni kırmayın dm lerinizi bekliyorum🎉)
ARIN - YARIŞMA
A 11:22
Katılmayı çok isterdim
İçimdeki ben 6
Ölümün olduğunu unuttuğumuz bu dünyada bir çok küçük şeyleri kendimize dert ediyoruz. Para, mal, mülk, tartışmak, gurur, ego... Yarın öleceksin deseler bu kadar rahat tartışa ve kalplerini kırabilirmiydik sevdiklerimizin acaba? Kalplerini kırabilirmiydik bu kadar basit bir şekilde? "Yarın buluşuruz", "Gelecek hafta ararım seni" nasıl da basit bir şekilde kurduğumuz cümlelerdir, sanki hiç bir zaman ölmüyecekmiş gibi gururlu yaşıyoruz. Keşke her gün yarın ölecekmişiz gibi merhametli yaşayabilsek...
1000Kitap
A 11:22
Lütfen yorum yapalım
Kendime Bir Not
Kendime Bir Not: Kaç yaşına gelirsen gel, yine de yanlış yapacaksın. Ama sakın pes etme, bu yanlışlar seni kendi hayatının profesörü yapabilir. Ders çıkar ve dersten kaçma bittim tükendim deme. Çünkü bu sahtekar dünya elinde bıçağıyla seni sırtından bıçaklamayı bekliyor. Bıçaklar, tembelleri sever.
1000Kitap
A 11:22
Lütfen yorum yapalım
Ukrayna'nın Yeni Devlet Başkanı Zelenskiy; “Odalarınızda benim resmimin olmasını istemiyorum. Oraya benimki yerine çocuklarınızın fotoğrafını asın ve ne zaman bir karar alacak olsanız onların gözlerine bakın.”
Siyaset
İbrahim Şahin isimli okura yanıt verildi
A 11:22
Olmaz baba olurmu hic öyle şey atamız deyip tapan kim olur o zaman 😒