Kendisini tamamlayamamış, zavallı, çılgın Bertha ve benim onu tamamlayabileceğimi düşünmek! Karşılığında ondan ne bekliyordum ki? Asıl soru buydu. Ondan beklediğim onda aradığım şey neydi? Bende eksik olan neydi? İyi bir hayatım yok muydu? Hayatımın giderek daralan bir huniye benzediğini kime anlatabilirdim. Benim acılarımı, uykusuz gecelerimi, intihar düşüncelerimi kim anlayabilir? Sonuçta bir insanın isteyebileceği her şeye sahip değil miydim? Para, arkadaşlar, aile, güzel alımlı bir eş, ün, saygınlık? Beni kim rahatlatabilir? ""İnsan hayattan başka ne ister ki?"" Sorusunu sormadan kim dinleyebilir