Bir mektup yeterli değil mi?Bir kere bilgi almak yeterli değil mi ? Elbette öyle ama her şeye rağmen başımı eğeceğim ve mektupları içerisine tüketmeye devam edeceğim.Tek bildiğim şey içmeyi bırakmak istemediğimdir. Bana bunu açıklayın öğretmen Milena!