Bazen akşam Rüzgar estiğinde nefes alabildiğimi hissettiğim için ne kadar şanslı olduğumu düşünürüm ;cehennemde Rüzgar olmadığını söylerler .O halde burası cehennem olmamalı, ne şanslıyım derim. Öyle ki, günün 24 saati içinde sadece o ana sahip olarak yaşayabileceğimi hissederim .İnsanlar olarak epey karmaşık yaratılmış olsak da bazı yönlerden son derece basitiz .Yalnızca nefes almanın güzelliğini hissedebildiğim ufak bir zamana, günde bir saatliğine ya da 10 dakikalığına da olsa, hayatta olduğu için bunu hissedebiliyorum diye düşünebileceğim bir zamana sahip olsam yeter.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
50 yaşlarındaki kadın, gençliğinde uyumlu davranıp fedakarlıkta bulunarak yaşamayı doğal bulduğunu, ancak günümüzdeki gençlerin artık öyle bir yaklaşım sergilememesinden memnuniyet duyduğunu söyledi. Bunun üzerine birisi gençlerin uyumlu olup fedakarlık yapabilmesi için Umuda ihtiyaç olduğunu ancak günümüzde Umut olmadığı için gençlerin bu gerekliliği bile hissedemediklerini söyleyerek 50 yaşlarındaki kadını afallattı
Müzikte ahengin kulağına hoş gelebilmesi için öncesinde ahenksizlik olmalıymış Bu sebeple müzikte ahenk ve ahenksizliğin bir arada var olması gerekiyormuş Yaşamımızın da müzik gibi olduğunu söylüyor ,uyumadan önce uyumsuzluk olduğu için hayatımızın güzelliğini hissedebiliyormuşuz